Jump to content
BrainDen.com - Brain Teasers
  • 0
Sign in to follow this  
Nikyma

Question

Songs and artists please.

1. Nirvana within another's optical organs

2. Just short of Utopia

3. Splendor pertaining to fancy

4. Lacking in plentiful knowledge

5. not at any time will I release you

6. interminable attachment

7. one determined to personify

8. cohere had artichoke core

9. I am amative toward another's passages

10. ms. mclachlan grin

WARNING: Please use caution if you're lactose intolerant. All of these songs are incredibly cheesy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

55 answers to this question

  • 0
Guest

Oh no....

1. Nirvana within another's optical organs - Heaven in your eyes (loverboy)

This list is just wrong...

10. ms. mclachlan grin - Sara Smile (Hall & Oates)

Ugh....

5. not at any time will I release you - Never let you go (INXS)

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Oh no....

1. Nirvana within another's optical organs - Heaven in your eyes (loverboy)

This list is just wrong...

10. ms. mclachlan grin - Sara Smile (Hall & Oates)

Ugh....

5. not at any time will I release you - Never let you go (INXS)

:D

Tell me about it, I've got the puzzle title going through my head right now....IT BURNS. If I don't respond to anymore guesses, you'll know that I've attempted to remove it with power tools.

You're answers are correct, as always. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest
Oh no....

1. Nirvana within another's optical organs - Heaven in your eyes (loverboy)

This list is just wrong...

10. ms. mclachlan grin - Sara Smile (Hall & Oates)

Ugh....

5. not at any time will I release you - Never let you go (INXS)

:D

Dang. Too slow. But, I think, considering the theme here

Never gonna let you go - Sergio Mendez

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Dang. Too slow. But, I think, considering the theme here

Never gonna let you go - Sergio Mendez

OOH, that's like Kraft Mac & Cheese - the cheesiest. Good one.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest

I am amative toward another's passages - baby, I love your Way (Peter Frampton)

I'm having flashbacks to incredibly awkward 7th grade dances....

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

I'm having flashbacks to incredibly awkward 7th grade dances....

I am amative toward another's passages - baby, I love your Way (Peter Frampton)

That's it. But hey, at least I'm not costing you money. No one wants these on their ipod. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest
That's it. But hey, at least I'm not costing you money. No one wants these on their ipod. :D

HAHA HA HA HAHAHHAHA HA HA HA

And THANK GOODNESS for that!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest
OOH, that's like Kraft Mac & Cheese - the cheesiest. Good one.

Maybe I can top that:

Don't know much - Linda Ronstadt & Aaron Neville ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Maybe I can top that:

Don't know much - Linda Ronstadt & Aaron Neville ?

Got it! :P

Seems like we've found the right music genre for you to play along....hehehehe :lol::D:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest
Maybe I can top that:

Don't know much - Linda Ronstadt & Aaron Neville ?

Dang... I hope that's right... that's a great guess. I wouldn't have gotten that one...

AND it's extra cheesy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest
Got it! :P

Seems like we've found the right music genre for you to play along....hehehehe :lol::D:)

I feel Navin coming back. Nooooooooo!

I just watched the video on YouTube. I think I'll go vomit now...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Dang... I hope that's right... that's a great guess. I wouldn't have gotten that one...

AND it's extra cheesy!

What a horrible theme, I'm ashamed of myself. I'm imagining denizans everywhere holding their heads and screaming "STOP THE MUSIC"....except d3k3 of course, he's whistling along. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
I feel Navin coming back. Nooooooooo!

I just watched the video on YouTube. I think I'll go vomit now...

HAHAHAHAHA...too funny. My deepest apologies. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest
HAHAHAHAHA...too funny. My deepest apologies. :(

I think I'll be OK, unless your next one is Lawrence Welk's greatest hits.

Oh, and...

Neverending Love by Roxette ("the fever turns slowly, into a fire...")

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
I think I'll be OK, unless your next one is Lawrence Welk's greatest hits.

Oh, and...

Neverending Love by Roxette ("the fever turns slowly, into a fire...")

Not cheesy enough, this could be the most painfully cheesy one on here.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest

ARGH!!!! CHEESE......LIMIT....AT.......MAXIMUM!!!!!!

MUST......AVOID........NIGHTMARES!!!!!!!

SAY IT ISN'T SOOOOOOOOooooooooooooo............

6. interminable attachment - Together Forever (Rick Freakin' Astly!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
ARGH!!!! CHEESE......LIMIT....AT.......MAXIMUM!!!!!!

MUST......AVOID........NIGHTMARES!!!!!!!

SAY IT ISN'T SOOOOOOOOooooooooooooo............

6. interminable attachment - Together Forever (Rick Freakin' Astly!)

LOL, even I won't go there! :huh: No, it's wrong...and now it's stuck in your head. Wanna borrow a drill?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest
LOL, even I won't go there! :huh: No, it's wrong...and now it's stuck in your head. Wanna borrow a drill?

Ok.....whew!!!! I have NEVER been so happy to be wrong!!!!

And all of my respect for you has suddenly returned!!!!!!!!!!!!

Now if you'll excuse me, I've got a date with a tub and a toaster. ;)

Just kidding... this is great (albeit intolerable) times. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

It's kinda like a train wreck...horrible and sad, but you can't seem to stop looking. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Oh I love you riddles, even though it's all Greek to me... :huh::)

Well thank you. And likewise, your puzzles rock! B))

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest

The hint about being the cheesiest one of all tells me... it can only be.... stuck on you by lionel ritchie

Well thank you. And likewise, your puzzles rock! B))

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest

OK. I'd almost recovered from this one, but I was just at a doctor's appointment, and lo, playing in the waiting room, was what I believe to be #2:

Almost Paradise - Mike Reno and ....? Wilson

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

1. Nirvana within another's optical organs - Heaven in your eyes (loverboy)

2. Just short of Utopia

3. Splendor pertaining to fancy

4. Lacking in plentiful knowledge

5. not at any time will I release you - Never let you go (INXS)

6. interminable attachment

7. one determined to personify

8. cohere had artichoke core

9. I am amative toward another's passages

10. ms. mclachlan grin - Sara Smile (Hall & Oates)

Why have i never heard of these songs??

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
OK. I'd almost recovered from this one, but I was just at a doctor's appointment, and lo, playing in the waiting room, was what I believe to be #2:

Almost Paradise - Mike Reno and ....? Wilson

That's the one. You might be able to sue your doctor for that. Can't sue me though, I used a disclaimer. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×