Jump to content


Welcome to BrainDen.com - Brain Teasers Forum

Welcome to BrainDen.com - Brain Teasers Forum. Like most online communities you must register to post in our community, but don't worry this is a simple free process. To be a part of BrainDen Forums you may create a new account or sign in if you already have an account.
As a member you could start new topics, reply to others, subscribe to topics/forums to get automatic updates, get your own profile and make new friends.

Of course, you can also enjoy our collection of amazing optical illusions and cool math games.

If you like our site, you may support us by simply clicking Google "+1" or Facebook "Like" buttons at the top.
If you have a website, we would appreciate a little link to BrainDen.

Thanks and enjoy the Den :-)
Guest Message by DevFuse
 

Photo
- - - - -

Supernatural II


  • Please log in to reply
1080 replies to this topic

#21 Impervious

Impervious

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2413 posts

Posted 13 February 2009 - 01:01 AM

I am sure with the cast of characters we got going on here there will be no lack of discussion, lol *looks at SD, TP, LIS, Andro, and Self*


Hmm because of this I'm going to hold the 5 of you higher than the rest. Meaning I expect more for you 5 or else.....*insert a dun dun dunnnn here*
  • 0

#22 Social_Darwin

Social_Darwin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 454 posts

Posted 13 February 2009 - 01:08 AM

Hmm because of this I'm going to hold the 5 of you higher than the rest. Meaning I expect more for you 5 or else.....*insert a dun dun dunnnn here*

As long as the good guys can get along without trying to off each other, things should be just fine ;)

Edited by Social_Darwin, 13 February 2009 - 01:08 AM.

  • 0

#23 randro

randro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • Gender:Male
  • Location:Santa Cruz

Posted 13 February 2009 - 03:56 AM

yeah i've got Randro and limeliam

when the time comes I'll have Randro jump in.



lol again????? and im up for that if you can pm me my role in advance it would be good because then id be prepared lol.
  • 0

#24 JarZe

JarZe

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1006 posts

Posted 13 February 2009 - 04:19 AM

Ok, I'm good and ready... I'll give the roster another check and then I'll PM Imp and Izzy...
Hope we make this a good one ;)
  • 0

#25 RainThinker

RainThinker

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 706 posts

Posted 13 February 2009 - 05:03 AM

PM is in! :D
  • 0

#26 randro

randro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • Gender:Male
  • Location:Santa Cruz

Posted 13 February 2009 - 08:03 AM

PM is in! :D




im getting suspicious already :unsure: lol joking (or am I ;) ?????)
  • 0

#27 Lost in space

Lost in space

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 4009 posts

Posted 13 February 2009 - 03:10 PM

My action is in! B))

I don't have any :(
But I will...
Spoiler for use Viagra eye drops

  • 0

#28 Impervious

Impervious

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2413 posts

Posted 13 February 2009 - 06:04 PM

ok only three more PMs needed (you know who you are) I'm gonna be gone all day so the night post will happen tomorrow.
  • 0

#29 Izzy

Izzy

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 3054 posts
  • Gender:Female

Posted 13 February 2009 - 09:45 PM

I don't have any :(
But I will...

Spoiler for use Viagra eye drops

rofl. I think that violates my terms of wifi use... But that's hilarious.
  • 0

#30 Zerep

Zerep

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 posts

Posted 13 February 2009 - 10:22 PM

:lol: Wow, that was really good. I think it deserves a clap. *clap* There you go!
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users